Projekt - "Hravě, žij zdravě"  2014

 

Pořadí

Škola

Město

Třída

Počet bodů na 1 žáka

Body celkem

1.

Základní škola Školská 196

Budyně nad Ohří

5.A

400.3

7206

2.

Základní škola

Velké Chvojno 8

5.A

343.8

2063

3.

Základní škola

Lipenec 119

5.A

332.8

3661

4.

Základní škola Sady pionýrů 355/2

Lovosice

5.B

324.1

8751

5.

Základní škola Kpt. Jaroše 130

Proboštov

5.A

310.8

4972

6.

Základní škola Zahradní 5265

Chomutov

5.A

290

8121

7.

Základní škola Na Krétě 354

Terezín

5.A

288.5

5481

8.

Základní škola Havlíčkova 32

Litoměřice

5.A

288

6624

9.

Základní škola Školní 2426

Louny

5.A

286.6

4872

10.

Základní škola s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů a s rozšítenou výukou informatiky Buzulucká 392

Teplice 3

5.B

277.7

7219

11.

Základní škola Školní 2426

Louny

5.B

259.8

4936

12.

Základní škola A. Sochora Teplická 13

Duchcov

5.A

256.7

6675

13.

Základní škola Tyršova 1066/2

Rumburk

5.A

235.5

5417

14.

Základní škola

Liběšice 170

5.A

188.1

1881

15.

Základní škola Sady pionýrů 355/2

Lovosice

5.A

165.6

6788

 

8. ročník projektu „Hravě, žij zdravě“ (2014) byl podpořen z dotačního programu Ministerstva zdravotnictví ČR: Národní program zdraví – Projekty podpory zdraví. Do tohoto projektu „Hravě, žij zdravě“ se v letošním roce opětovně zapojili žáci z 5. A a 5. B.  

Hodnocení za třídu 5. A, třídní učitelka: Mgr. Jarmila Zahradníčková

Termín soutěže: září – prosinec 2014 

Soutěže o zdravém životním stylu se účastnilo 17 žáků, což činilo 100 %. Jednalo se celkem o čtyři lekce, kde žáci řešili úkoly různého stupně obtížnosti. Současně vyplňovali deníček a vstupní dotazník. Za své aktivity obdrželi body. Všichni žáci byli aktivní a celkově získali 4 872 bodů. Vyhodnocení soutěže má být v polovině ledna. Domnívám se, že většina přistupovala ke své práci zodpovědně a zúročila tak vlastní nabyté vědomosti. Taktéž styl pokládaných otázek přispíval k hlubšímu zamýšlení nad významem správného stravování a vhodné skladbě potravin ve svém jídelníčku.

 

zapsala: Mgr. Jarmila Zahradníčková, třídní uč. 

 

Hodnocení za třídu 5. B, třídní učitelka Mgr. Jiřina Nipauerová

 

Po přihlášení třídy do soutěže učitelem se přihlašovali žáci, se souhlasem rodičů. Žáci plnili postupně 4 lekce a ke každé lekci Deníček. O tom, jak žáci plní úkoly a kolik získali bodů, jsem byla každý týden v pondělí informována prostřednictvím e- mailu.

Každý týden jsme o soutěži společně hovořili, snažila jsem se žáky motivovat k plnění úkolů a zdůrazňovala jsem, že je to i týmová soutěž, že se musí snažit všichni, pokud chtějí získat cenu. Problémy s přístupem k počítači měly dvě žákyně, nakonec ale všechny lekce splnily, protože využily počítač v MKL. Zaslouží si pochvalu. Tento projekt považuji za přínosný. Žáci si plánovali svůj čas a plnili samostatně úkoly lekcí. Někteří žáci plnili zadání bez většího pobízení. Získávali nové informace o zdravém životním způsobu hravou formou.

Projekt chápali jako společnou akci třídy.

Žáci obdrželi certifikát o absolvování soutěž Hravě žij zdravě.

 

zapsala: Mgr. Jiřina Nipauerová, třídní učitelka

 

 

 

zpět na aktuality