Základní škola Louny, Školní 2426 ROZVRH HODIN |
|
Třída: I.
A
Školní rok 2009/2010 |
|
0. |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
Předmět podle učebního plánu |
Počet hodin |
7,00 - 7,45 |
7,55 - 8,40 |
8,50 - 9,35 |
9,55 - 10,40 |
10,50 - 11,35 |
11,40 - 12,25 |
12,30 - 13,15 |
13,20 - 14,05 |
14,10 - 14,55 |
15,00 - 15,45 |
PONDĚLÍ |
|
|
|
|
|
NP - sport. |
|
|
|
|
Český jazyk |
8 |
|
|
Anglický |
Český |
|
hry - dívky |
|
|
|
|
Anglický jazyk |
1 |
|
Matematika |
jazyk |
jazyk |
Prvouka |
Chrobáková |
|
|
|
|
Matematika |
4 |
|
|
|
|
|
NP - logop. |
|
|
|
|
Prvouka |
2 |
|
Meruňková |
Šánová |
Meruňková |
Meruňková |
Potrebuješová |
|
|
|
|
Tělesná výchova |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Výtvarná výchova |
1 |
ÚTERÝ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hudební výchova |
1 |
|
Tělesná |
Český |
Výtvarná |
Český |
|
|
|
|
|
Praktické činnosti |
1 |
|
výchova |
jazyk |
výchova |
jazyk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STŘEDA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdravotní |
Český |
|
Český |
Hudební |
|
|
|
|
|
|
|
tělesná vých. |
jazyk |
Matematika |
jazyk |
výchova |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekrt |
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
Švestková |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ČTVRTEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Český |
Tělesná |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matematika |
jazyk |
výchova |
Prvouka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PÁTEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdravotní |
Český |
Matematika |
Praktické |
Český |
NP - sport. |
|
|
|
|
|
|
tělesná vých. |
jazyk |
|
činnosti |
jazyk |
hry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekrt |
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
Meruňková |
Chrobáková |
|
|
|
|
Týdenní počet hodin |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mgr. Věra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mgr. Lenka |
|
|
Benešová |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meruňková |
|
|
ředitelka školy |
|
|
|
|
|
|
|
|
třídní učitelka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|