|
Provozní řád víceúčelového hřiště |
![]() |
PROVOZNÍ ŘÁD PRO VÍCEÚČELOVÉ ŠKOLNÍ HŘIŠTĚ Správce hřiště: Základní škola Louny, Školní 2426, příspěvková organizace Odpovědný pracovník: Mgr. Věra Benešová, ředitelka školy Hlavní správce hřiště: určená osoba dle sepsané dohody o PP Za úklid zodpovídá: Základní škola Louny, Školní 2426, příspěvková organizace
Provozní doba: červen – PO/PÁ 16. 00 – 20. 00 hod. červenec – PO/SO 13. 00 – 20. 00 hod. srpen – PO/SO 13. 00 – 20. 00 hod. září – PO/PÁ 16. 00 – 20. 00 hod.
Osoba, konající službu na hřišti bude vždy viditelně označená a bude mít průkaz. Denní úklid · každodenní otevírání a zavírání hřišť, hlavní brány, branky, hlavní budovy/školy · úklid odpadků z plochy hřiště do košů · vysypání odpadkových košů do velkého kontejneru na dveře školy · údržba veškerých nečistot na ploše hřišť (nanesená hlína, papíry, spadané listí, prach), odstranit vhodnými méně ostrými košťaty či stud. tlakovou vodou bez přidání sapónů · při úklidu postupovat podle doporučení firmy TUBEKO SPORT – Podmínky použití a údržby umělého sportovního povrchu (viz příloha) · úklid sociálního zařízení ve škole (muži/ženy) v pavilonu MVD – přízemí · pravidelná denní vizuální kontrola celého sportovního areálu, vizuální kontrola školy Průběžná péče o herní prvky a mobiliář · okamžité odstranění zjištěných, nebo nalezených závad · informovat hlavního správce hřiště o závažnější závadě · informovat ředitele školy při neodkladných závadách a zjištěních Péče o zeleň · sekání a úklid trávy · hrabání a úklid listí, drobné zahradnické činnosti · drobné prořezy keřů a dřevin, kropení dle potřeby Předávání služby: · vždy v pondělí dopoledne předá končící správce hřiště do školy finanční prostředky na stanoveném tiskopisu, nahlásí případné závady a potíže · v pondělí dopoledne předá končící správce hřiště nově nastupujícímu správci všechny klíče (dle seznamu), mobilní telefon, pokladnu (prázdnou), výdajové lístky, deník, evidenci rezervací. Louny, květen 2014 vypracovala: Mgr. Věra Benešová (odpovědný pracovník)
|
||
|
||
|