Plán činnosti školy na II. pololetí školního roku 2013/2014

  

 Kalendář výuky, porad, schůzek a dalších akcí pro školní rok 2013/2014 – II. pololetí

V tomto pololetí pokračuje projekt „Profese“, využívání nabídky portálu Proškoly.cz – klima třídy (3. až 9. roč.), testy volba povolání, testy dětských schopností, využívání aplikace pro hodnocení žáků hlasovací systém RESPONSE, školní testování (ČŠI).

Pro žáky I. až 5. ročníku projekt „Co čteme ve škole“(mezipředmětové vztahy).

Pro žáky 6. až 9. ročníku projekt „Držitelé Nobelovy ceny“ (mezipředmětové vztahy).

 

ÚNOR 2014:

Dne 3. 2. (PO) – zahájení II. pol. školního roku 2013/2014

Dne 6. 2. (ČT) – náhradní zápis dětí do 1. tříd (od 14. 00 do 16. 00 hod.)

Dne 10. 2. (PO) – provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 11. 2. (ÚT) – výplatní termín v kanceláři č. 122 (od 9. 00 hod. do 14. 30 hod.)

Ve dnech 17. 2. – 23. 2. jarní prázdniny pro oblast Louny (dovolená, samostudium)

Dne 26. 2. (ST) – pracovní odpoledne (testování, předmětové sekce, rozbor plánu na II. pol.)

Dne 28. 2. (PÁ) – závěrečné jednání hlavní inventarizační komise (ředitelna)

Další aktivity: zahájení projektu „Plavecké dovednosti“ pro žáky I. st. 1. A (27. 2), dále projekt „Knížka pro prvňáčka“, školní a okresní kola olympiád a soutěží, preventivní programy pro žáky I. a II. stupně, výtvarné projekty, akce ŠD, ŠK.

Projekty měsíce: XXII. zimní olympijské hry v Soči (Praha/Letná, historie a současnost OH).

K 28. 2. 2014 ukončení projektu EU peníze do školy na ZŠ Louny, Školní 2426, p.o.

 

BŘEZEN 2014:

Projekt Plavecké dovednosti: 2. A (6.3), 2. B (13.3.), 3. A (20.3), 3. B (27.3) od 8. do 9. 30 h.

Dne 10. 3. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 11. 3. (ÚT) – výplatní termín, výdej v kanceláři školy č. 122 (od 9. 00 do 14. 30 hod.)

Dne 19. 3. (ST) - pracovní odpoledne (předmětové sekce, formy výuky, adaptace žáků)

Dne 27. 3. (ČT) - třídní schůzky pro I. st. od 15. 00, II. st. od 16. 00 do 17. 30 hod. - klasické

Dne 31. 3. (PO) zahájení projektu Do školy bez obav pro budoucí prvňáčky (březen/červen).

Projekty měsíce: „Co čteme ve škole“ projekt zaměřený na rozvoj čtenářské gramotnost žáků (praktické ukázky, práce s textem, ilustrace, slohové zpracování, ověřování pomocí aplikace pro hodnocení žáků systémem RESPONSE), projekt Knížka pro prvňáčka (1. A).

Projekty pro žáky na rozvoj informační, matematické, přírodovědné gramotnosti.

 

DUBEN 2014:

Projekt Plavecké dovednosti: 5. A (3. 4), 5. B (10. 4.) od 8. do 9. 30 hod.

Přijímací řízení na střední školy od 22. 4. do 30. 4. 2014  a dále dle jednotlivých škol.

Dne 7. 4. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 11. 4. (PÁ) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 13. 45 hod.)

Dne 16. 4. (ST) - pedagogická rada pro PP I. a II. stupně (odpoledne)

Ve dnech 17. dubna (ČT) a 18. dubna 2014 (PÁ) – velikonoční prázdniny.

Dne 21. 4. (PO) – Pondělí velikonoční (den pracovního klidu).

Projekty měsíce: „Kdo bydlí v sadě“ nejen výtvarný projekt, který bude probíhat od února do května v rámci ekologické výchovy (spojení teorie a praxe), výjezd ŠD na Brodec (multimediální učebna), další akce např. výstava VV prací žáků školy (instalují žáci II. st.).

KVĚTEN 2014:

Projekt v oblasti dopravní výchovy pro nejen pro žáky 4. ročníků (dopravní hřiště Most).

Dne 1. 5. (ČT) – Svátek práce, 8. 5. (ČT) – Den vítězství (dny pracovního klidu)

Dne 9. 5. (PÁ) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 13. 30 hod.)

Dne 12. 5. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 15. 5. (ST) – pracovní odpoledne (tematické plány, projekty, organizace výuky).

Třídní projekty pro žáky I. st. „Zdravé zuby“ (společné téma, realizace dle volby).

Ročníkové projekty pro žáky II. st. „Držitelé Nobelovy ceny“ (prezentace, výzdoba).

Školní akademie ke Dni matek „Kytičky pro maminky“ (termín bude upřesněn).

 

ČERVEN 2014:

Školy v přírodě, exkurze v rámci Profese, školní výlety, projekty v přírodě (Brodec 2014).

Fotografování třídních kolektivů i jednotlivců (termín bude upřesněn).

Dne 9. 6. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 9. 6. (PO) – ukončení projektu „Do školy bez obav“ (společně děti i rodiče).

Dne 11. 6. (ST) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 14. 00 hod.)

Dne 12. 6. (ČT) – třídní schůzky pro I. a II. stupeň (od 15. do 17. 00 hod.) - konzultační

Školní výlety (třídní projekty dle ŠVP) budou probíhat v týdnu od 16. 6. do 20. 6. 2014.

Dne 18. 6. (ST) – informativní schůzka pro žáky a rodiče nově nastupujících žáků v září 2014

Dne 23. 6. (PO) – pedagogická rada PP pro I. a II. st. (odpoledne)

Dne 28. 6. (PÁ) – vydávání vysvědčení, slavnostní předávání vysvědčení vycházejícím žákům

Dne 30. 6. (PO) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 13. 00 hod.), předávání dokumentace, úklid, realizace plánu dovolených dle ZP.

Třídní projekty: ukončení a vyhodnocení celoročního projektu „Profese“(podrobně).

Projekty: praktický projekt v oblasti „Ochrana člověka za mimořádných události“ (bude probíhat ve škole i mimo budovu, určeno pro celou školu, včetně zaměstnanců).

 

ČERVENEC, SRPEN 2014:

Hlavní prázdniny budou trvat od soboty 28. června 2014 do neděle 31. srpna 2014.

 

V období školních prázdnin /srpen – opravné zkoušky žáků a hodnocení v náhradním termínu.

Období školního vyučování ve školním roce 2014/2015 začne v pondělí 1. září 2014.

 

Služba ve škole pro veřejnost (do 16. 00 hodin)

PO/ účetní školy                                            ČT/ sekretářka školy a pracovnice PAM

ST/ ředitelka školy                                         ÚT/ zástupkyně ředitele školy

PÁ /vychovatelka školní družiny

 

Výchovná poradkyně (e – mail – lenka@8zs.ln.cz)

Konzultace a osobní jednání na základě telefonické či osobní domluvy a sjednaného termínu.

Preventista primární prevence sociálně patologických jevů (e – mail – lenka@8zs.ln.cz)

Konzultace a osobní jednání na základě telefonické či osobní domluvy a sjednaného termínu.

 

Další informace

Všechny ostatní akce školy, schůzky, jednání, akce školní i mimoškolní, sportovní, kulturní, akce pro žáky, pro zaměstnance školy, budou upřesňovány na předem ohlášených poradách (tj. pedagogických pracovníků školy, provozních poradách vedoucích zaměstnanců, poradách rozšířeného vedení školy, předmětových sekcích) a týdenních plánech školy.

 

Louny, leden 2014                                                    Mgr. Věra Benešová,             ředitelka školy

 

 

 

zpět na obsah školní roky