Plán činnosti školy na II. pololetí školního roku 2012/2013

  

 Kalendář výuky, porad, schůzek a dalších akcí pro školní rok 2012/2013 – II. pololetí

Škola je zapojená do projektů „EU peníze do škol“, „Mléko do škol“ a „Ovoce do škol“,  výukového programu „Drogy trochu jinak“ a projektu Pobavme se o alkoholu“, pokračuje projekt „Vrstevnické vztahy“. Škola se zaměří na metody hodnocení žáků a oblast DVPP.

Pro žáky 5. až 9. ročníku projekt „Osobnosti Národního divadla“ (100 let od úmrtí Mikoláše Alše) – prezentace, výzdoba popř. exkurze do Prahy.

Pro žáky I. až 4. ročníku projekt „Bez medu to nejde“ (spojení ČJ, PRV, PŘ a VV). 

ÚNOR 2013:

Od 30. 1. do 10. 4. 2013 – plavecký výcvik žáků 4. ročníků (4. A, 4. B), dle ŠVP ZV

Dne 1. 2. (PÁ) – zahájení II. pol. školního roku 2012/2013, jednodenní pololetní prázdniny

Dne 1. 2. (PÁ) – pracovní porada (ICT, jednání předmětových sekcí, DUMy, ŠVP ZV)

Dne 5. 2. (ÚT) – provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 7. 2. (ČT) – náhradní zápis dětí do 1. tříd (od 14. 00 do 16. 00 hod.)

Dne 8. 2. (PÁ) – výplatní termín (náhradní den pro podpisy 18. 2. / PO) – v kanceláři č. 122

Ve dnech 11. 2. – 15. 2. – jarní prázdniny pro oblast Louny (dovolená, samostudium, NV)

Dne 28. 2. (ČT) – závěrečné jednání hlavní inventarizační komise (ředitelna)

Ve dnech 25. 2. - 1. 3. / LVVZ žáků školy/p. Hnátková, p. Chrobáková, p. Křížková/dle ŠVP.

Vzdělávací akce pro žáky I. a II. st.: městská knihovna, divadlo, soutěže, olympiády

Projekty měsíce: „ Do školy bez obav“ pro budoucí prvňáčky (únor – duben 2013).  

BŘEZEN 2013:

Dne 4. 3. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 11. 3. (PO) – výplatní termín, výdej v kanceláři školy č. 122 (od 9. 00 do 14. 00 hod.)

Dne 15. 3. (PÁ) – pracovní porada pedagogických pracovníků (od 7. 00 hod.)

Velikonoční dílny (termín upřesněn), akce podporovatelů, (určeno pro žáky I. stupně, PT)

Dne 26. 3. (ÚT) – třídní schůzky pro I. a II. stupeň (od 15. 00, od 16. 00 hod.) - klasické

Ve dnech 28. března (ČT) a 29. března (PÁ) – velikonoční prázdniny.

Březen 2013 – 15. ročník MFF dokumentárních filmů o lidských právech/zapojení školy

Projekty měsíce: ročníkové VV projekty ke Dni vody, jarní projekt „ Ptačí říše“ (MKL)

celoškolní projekt v rámci měsíce knihy „Čtení pomáhá“(pro žáky od 1. do 9. ročníku), ročníkový projekt „J. A. Komenský“ - spojení VO, ČJ, VV (určeno pro žáky II. st.). 

DUBEN 2013:

Dne 1. 4. (PO) – Pondělí velikonoční (den pracovního klidu)

Dne 8. 4. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Dne 11. 4. (ST) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 14. 00 hod.)

Dne 17. 4. (ST) - pedagogická rada pro PP I. a II. stupně (odpoledne)

Internetová soutěž „Znáš své město a okolí“ pro žáky 5. až 9. ročníků (7. ročník)

Projekt měsíce: „Jeden svět na školách/Životní prostředí“ (pro 1. st. + VV aktivity)

Projekt měsíce: „Jeden svět na školách/Životní prostředí“ (pro 2. st. + VV aktivity např.

návrh titulní stránky časopisu s ekologickou tématikou Učíme se recyklovat).

Sportovní akce pro žáky školy „Sport a já – školní plavecké závody“.

KVĚTEN 2013:

Dne 1. 5. (ST) – Svátek práce, 8. 5. (ST) – Den vítězství (dny pracovního klidu)

Dne 10. 5. (PÁ) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 14. 00 hod.)

Dne 13. 5. (PO) - provozní porada vedoucích zaměstnanců (dopoledne – ředitelna)

Ve dnech 13. 5 – 7. 6. 2013 – 2. celoplošná generální zkouška ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol (zajišťuje Česká školní inspekce a škola)

Dne 15. 5. (ST) – pracovní porada pedagogických pracovníků (odpoledne)

Třídní projekty: oslava „Den matek“ – třídní akademie na I. st., PT, ŠD

Třídní projekty: „Osobnosti Národního divadla“/prezentace tříd (od 5. do 9. ročníku). 

ČERVEN 2013:

Fotografování třídních kolektivů i jednotlivců (termín bude upřesněn)

Ve dnech 13. 5 – 7. 6. 2013 – 2. celoplošná generální zkouška ověřování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol (zajišťuje Česká školní inspekce a škola)

Ve dnech 7. 6. - 16. 6. – poznávací zájezd Španělsko (pro žáky školy II. st. a jejich doprovod)

Dne 11. 6. (ÚT) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 14. 00 hod.)

Dne 13. 6. (ČT) – třídní schůzky pro I. a II. stupeň (od 15. do 17. 30 hod.) - konzultační

Školní výlety (třídní projekty dle ŠVP) budou probíhat v týdnu od 17. 6. do 21. 6. 2013.

Dne 19. 6. (ST) – informativní schůzka pro žáky a rodiče nově nastupujících žáků v září 2013

Dne 24. 6. (PO) – pedagogická rada pro I. a II. st. (odpoledne)

Dne 28. 6. (PÁ) – vydávání vysvědčení, slavnostní předávání vysvědčení vycházejícím žákům

Dne 28. 6. (PÁ) – výplatní termín, výdej v kanceláři č. 122 (od 9. 00 do 13. 00 hod.), předávání dokumentace, úklid, realizace plánu dovolených dle ZP.

Projekty: praktický projekt v oblasti „Ochrana člověka za mimořádných události“ (bude probíhat ve škole i mimo budovu, určeno pro celou školu, včetně zaměstnanců). 

ČERVENEC, SRPEN 2013:

Hlavní prázdniny budou trvat od soboty 29. června 2013 do neděle 1. září 2013. 

V období školních prázdnin /srpen – opravné zkoušky žáků a hodnocení v náhradním termínu.

Období školního vyučování ve školním roce 2013/2014 začne v pondělí 2. září 2013. 

Služba ve škole pro veřejnost (do 16. 00 hodin)

PO/ účetní školy                                            ČT/ sekretářka školy a pracovnice PAM

ST/ ředitelka školy                                         ÚT/ zástupkyně ředitele školy

PÁ /vychovatelka školní družiny 

Výchovná poradkyně (e – mail – lenka@8zs.ln.cz)

Konzultace a osobní jednání na základě telefonické či osobní domluvy a sjednaného termínu.

Preventista primární prevence sociálně patologických jevů (e – mail – lenka@8zs.ln.cz)

Konzultace a osobní jednání na základě telefonické či osobní domluvy a sjednaného termínu. 

Další potřebné informace

Všechny ostatní akce školy, schůzky, jednání, akce školní i mimoškolní, sportovní, kulturní, akce pro žáky, pro zaměstnance školy, budou upřesňovány na předem ohlášených poradách (tj. pedagogických pracovníků školy, provozních poradách vedoucích zaměstnanců, poradách rozšířeného vedení školy, předmětových sekcích) a týdenních plánech školy.

 

 

Louny, leden 2013                                                    Mgr. Věra Benešová,             ředitelka školy

 

Ředitelství školy si vyhrazuje právo na možné změny v termínech a další doplnění akcí.

 

 

 

zpět na obsah školní roky