|
Školní a okresní kolo olympiády v německém jazyce 2017 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Školní kolo olympiády v německém jazyce V pondělí 9. ledna se žáci osmých a devátých ročníků, kteří si zvolili německý jazyk jako druhý cizí jazyk, účastnili školního kolo olympiády v německém jazyce. Soutěžní test byl rozdělen na dvě části: poslech a psaní. Z každé části mohli žáci získat 10 bodů, celkový počet bodů byl tedy 20. Na základě výsledků školního kola postupuje do okresního kola Veronika Hlaváčková z 9.A, Dušan Pechal z 8.A a Michaela Podhráská z 9.A. Okresní kolo olympiády se koná 7.2. v DDM v Žatci. Všem žákům děkuji za účast a těm nejúspěšnějším přeji hodně štěstí v okresním kole.
Zpracovala: Jana Blábolilová
Okresní kolo olympiády v německém jazyce Na základě výsledků školního kola se žáci Dušan Pechal z 8.A, Veronika Hlaváčková a Michaela Podhráská, obě z 9.A, zúčastnili okresního kola konverzační soutěže v německém jazyce, které se konalo 7.2. v DDM Žatec. Soutěžní klání bylo rozděleno do několika částí. Jako první úkol čekal na soutěžící poslechový test, poté konverzace s odbornou porotou na vybrané téma, improvizace při vylosované situaci a na závěr popis obrázku. Naši žáci se v konkurenci základních škol z Loun, Žatce, Podbořan a Peruce rozhodně neztratili. Michaela Podhráská v celé kategorii zvítězila a z prvního místa postupuje do krajského kola. Veronika Hlaváčková vybojovala krásné třetí místo a jen kousek za ní skončil Dušan Pechal, který jako jediný osmák v celé kategorii, obsadil výborné páté místo. Všem žákům k jejich výkonům gratuluji a děkuji jim za svědomitý přístup k přípravě na soutěž a výbornou reprezentaci školy.
Zpracovala: Jana Blábolilová
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|