Základní cíle vzdělávání
Základní vzdělávání vede žáky k tomu, aby si osvojili potřebné
strategie učení, byli motivováni k celoživotnímu učení, učili se
tvořivě myslet, řešit přiměřené problémy, účinně komunikovat a
spolupracovat, chránit své fyzické a duševní zdraví, být ohleduplní a
tolerantní k jiným lidem, k odlišným kulturním a duchovním hodnotám,
poznávat své schopnosti a reálné možnosti a uplatňovat je spolu
s osvojenými vědomostmi a dovednostmi při rozhodování o svém profesním
uplatnění.
Základní vzdělávání má žákům pomoci utvářet a postupně rozvíjet
klíčové kompetence, poskytnout spolehlivý základ všeobecného vzdělání
orientovaného zejména na situace blízké životu a praktickému jednání.
Očekávané výstupy v rámci RVP ZV v návaznosti na ŠVP z pohledu žáka:
Ø
respektuje přijatá pravidla soužití mezi vrstevníky, přispívá
k utváření dobrých mezilidských vztahů ve třídě i mimo třídní
kolektiv,
Ø
chápe role členů různých komunit (třídy, skupiny) uvede příklady
pozitivního a negativního vlivu na kvalitu sociálního klimatu
(vrstevnická komunita, školní prostředí, rodinné prostředí) z hlediska
prospěšnosti k žákovi,
Ø
chápe přímé souvislosti mezi tělesným, duševním a sociálním zdravím,
vysvětlí vztah mezi uspokojováním základních lidských potřeb a
hodnotou zdraví,
Ø
dovede posoudit a respektovat různé způsoby chování lidí z hlediska
své odpovědnosti,
Ø
projevuje odpovědný vztah k sobě samému a pravidlům zdravého životního
stylu,
Ø
dává do souvislostí osobní, zdravotní a psychohygienická rizika
spojená se zneužíváním návykových látek,
Ø
uplatňuje osvojené sociální dovednosti a modely chování při kontaktu
se sociálně patologickými jevy ve škole i mimo školu, v případě
potřeby vyhledá odbornou pomoc sobě i druhým,
Ø
v souvislosti se zdravím, etikou, morálkou a svými životními cíli
přijímá odpovědnost za své chování, jednání a naplňování svých
volnočasových aktivit,
Ø
projevuje odpovědné chování v situacích ohrožení zdraví, osobního
nebezpečí, při mimořádných událostech, v případě potřeby poskytne nebo
přivolá první pomoc.
Klima školy z pohledu zaměstnanců školy:
Ø
plně funkční organizační struktura a organizační řád školy, které
podporují aktuální a strategické záměry rozvoje školy rozpracované do
vnitřních norem školy,
Ø
osobní zodpovědnost a zainteresovanost zaměstnanců školy, posilování
autority, která vychází z osobních, morálních a odborných kvalit
každého jedince,
Ø
vytváření a respektování pedagogické komunikace, která zaujímá
významné postavení ve výchovně vzdělávacím procesu, a je nezbytnou
součástí profesních kompetencí a vybavenosti pro výkon učitelské
profese,
Ø
pravidelná hodnocení, na kterých se podílejí i další pracovníci školy
(pedagogická rada, metodické orgány, zástupce ředitele školy, výchovný
poradce, vedoucí zaměstnanci),
Ø
oblast zpětné vazby, která při pravidelném a cílevědomém plnění vede
ke zlepšení práce pedagogických pracovníků školy a pomáhá jim profesně
růst,
Ø
školní vzdělávací program (změny a inovace ŠVP ZV musí být odůvodněné,
vznikají na základě praxe a přijímaná opatření vycházejí ze zásad a
cílů platného školského zákona a Rámcového vzdělávacího programu pro
základní vzdělávání – dále i RVP ZV),
Ø
úkoly v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví na pracovišti (BOZP),
Ø
obnova a rozvoj materiálně technické základny pro realizaci nejen
výuky dle RVP ZV, ŠVP ZV, ale i pro plnění dalších úkolů organizace
(provoz),
Ø
modernizace vybavení v oblasti informačních a komunikačních
technologií a jejich vhodné a funkční využívání ve výuce a
v administrativě.
Klima školy ve vztahu k žákům školy:
Ø
podpora pedagogické integrace a vzájemné komunikace mezi účastníky
vzdělávacího procesu (učitel – žák, žák – žák, učitel – učitel),
Ø
vydávat opatření k odstranění sociálních, zdravotních a bezpečnostních
barier v průběhu vzdělávání žáků,
Ø
respektovat a postupovat podle školního řádu, včetně příloh (Morální
kodex žáka školy, Výchovný kodex pro žáka, Pravidla pro hodnocení
výsledků vzdělávání žáků, Docházka do školy a omlouvání),
Ø
respektovat vnitřní řád školní družiny,
Ø
respektovat vnitřní řád školního klubu,
Ø
posilovat účinné preventivní systémy zaměřené na omezení školních
úrazů, školní neúspěšnosti a rizikového chování (zejména šikana,
kyberšikana, návykové látky, záškoláctví, agresivita),
Ø
vytvářet plně funkční plán školní preventivní strategie (dříve MPP),
který klade důraz na proměnu školy, komunikaci a zdravý životní styl
(samostatný dokument),
Ø
posilovat funkčnost třídních samospráv v jednotlivých třídách, vést
žáky k osobní zodpovědnosti při plnění svých zadaných povinností a
úkolů,
Ø
posilovat význam a odbornou obsahovou náplň třídnických hodin,
Ø
upevňovat pocit bezpečí, tolerance, důvěry k vedení školy,
k pedagogickým i ostatním zaměstnancům školy.
Pro žáky školy:
Ø
poskytovat informace o vzdělávací nabídce školy, která vždy zohledňuje
reálné podmínky a možnosti školy a vnější vlivy (sociální, regionální
a jiné),
Ø
využívat rozmanité formy a výukové metody spolupráce školy při
zajišťování přechodu žáků z neúplných základních škol do úplných
základních škol (spojeno se zvýšenou psychickou zátěží), pomáhat při
překonávání adaptačních potíží žáků (vztahuje se i na žáky 1.
ročníků), posilovat pocit důvěry, postupné seznamování žáka
s organizací školy, spolužáky, se změnou forem a metod práce,
Ø
poskytnout pomoc při překonávání ostychu, samoty, vyrovnávat rozdíly
v rámci odlišnosti školních vzdělávacích programů jednotlivých škol,
Ø
dát prostor pro činnost „přípravné třídy“ na škole, plně funkční
program činnosti třídy podle RVP PV (vyučující PT vypracovává na konci
II. pol. školního roku zprávu o průběhu předškolní přípravy dítěte
v daném školním roce),
Ø
využívat disponibilních hodin, předkládat žákům kvalitní nabídku
volitelných vyučovacích předmětů a nepovinných vyučovacích předmětů,
která je v souladu s profilací školního vzdělávacího programu školy,
Ø
školní vzdělávací strategie je zaměřena na podporu rozvoje funkčních
gramotností: čtenářská, matematická, přírodovědná (s těmi se
žáci setkávají při mezinárodních výzkumech, srovnávacích testech),
další gramotnosti finanční (ta je vybrána vzhledem k naléhavé
potřebě umět hospodařit s finančními prostředky a orientovat se ve
složitém finančním světě), dále gramotnosti ICT (ta k současné
době moderních komunikačních technologií neodmyslitelně patří – viz
projekt Škola dotykem),
Ø
nabízet různé formy aktivních činností pro seznamování a rozvíjení
s technickými dovednostmi, a tím povzbuzovat u žáků zájem o technické
a manuální činnosti,
Ø
posilovat inkluzívní vzdělávání, které je zaměřeno tak, aby byly
v hlavním vzdělávacím proudu vytvořeny veškeré podmínky pro vzdělávání
dětí zdravotně postižených, zdravotně znevýhodněných a sociálně
znevýhodněných,
Ø
spolupracovat se žáky a jejich zákonnými zástupci, kteří plní povinnou
školní docházku v zahraničí nebo v zahraniční škole na území ČR, ale
zůstávají žáky školy v ČR, v níž byli zapsáni k docházce do školy,
Ø
klást velký důraz na výběr a vhodnost učebnic, pracovních sešitů a
učebních textů pro výuku žáků na I. stupni, na II. stupni a využívat
všech dalších dostupných možností ve výuce,
Ø
sledovat efektivitu a úspěšnost školního systému v oblasti BOZ,
prevence rizikového chování, školních úrazů a školní neúspěšnosti a
přijímat dostupná opatření k nápravě zjištěných nedostatků vždy ve
prospěch dítěte či žáka (škola, školní družina, školní klub, přípravná
třída, školní jídelna).
Školní rok 2014/2015 (úkoly k plnění, programy, doporučení, nová
legislativa)
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
v návaznosti na přípravnou třídu na ZŠ, která připravuje žáky
ze sociálně slabých rodin pro vstup do školy, kde bude plnit povinnou
školní docházku. MŠMT doporučuje se i nadále zaměřovat na rozvoj
dovedností předcházejících čtení, psaní a rozvoj elementárních
matematických zkušeností, zaměřit se na logopedickou prevenci,
využívat dokument Desatero pro rodiče dětí předškolního věku.
2. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání – od 1.
září 2013 nabyl účinnosti upravený RVP ZV (Opatření ministra školství,
mládeže a tělovýchovy), zahrnoval mnoho úprav, které bylo nutné
zapracovat do ŠVP. Úpravy vycházely z požadavků mezinárodních výzkumů
(Matematika a její aplikace), ze Společenského evropského referenčního
rámce pro jazyky (cizí jazyk a další cizí jazyk) a další úpravy.
3.
Standardy základního vzdělávání
- od 1. 9. 2013 byly doplněny do RVP ZV Standardy pro základní
vzdělávání. Konkretizují obsah a náročnost očekávaných výstupů a mají
stanovovat minimální úroveň znalostí a dovedností, kterých by měli
žáci dosáhnout na konci I. a II. stupně základního vzdělávání. Jsou
připraveny pro 5. a 9. ročník.
4. Doporučení MŠMT k některým oblastem RVP ZV a průřezovým tématům
·
Další cizí jazyk
- je součástí vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace,
minimální 6 hodinová dotace (na škole 7. ročník/2 hod., 8. ročník/2
hod., 9. ročník /2 hod. německý jazyk, ruský jazyk).
·
Výuka dějin
- výuka dějin druhé poloviny 20. století je významnou součástí
vzdělávání žáků. Respektování Doporučení MŠMT k výuce dějin 20.
století, věnovat náležitou pozornost výuce dějin 20. století, a to
s důrazem na vzdělávání žáků v problematice moderních, a zejména
soudobých dějin,
·
Dopravní výchova
– nezastupitelná role školy, žáci jsou účastníky silničního provozu a
budoucí řidiči, a právě u nich může začít možná náprava chování a
návyků celé společnosti, které se mj. odrážejí v chování v silničním
provozu. Respektovat navrhované učivo a výstupy na I. stupni a
navrhované učivo a výstupy na konci II. stupně ZŠ. Využívat
aktualizované portály pro školy, které nabízejí interaktivní
multimediální učebnice, pracovní listy a sešity, metodické materiály,
podklady pro projektové vyučování, databáze obrázků.
·
Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí
– nově doplněna tato tématika, zpracovaná na základě spolupráce
s Ministerstvem vnitra – generálním ředitelstvím hasičského
záchranného sboru ČR, dále Ministerstvem zdravotnictví a asociací
Záchranný kruh. Respektovat očekávané výstupy, využívat podklady
k tématům, zajímavé odkazy, zapojovat žáky do nabízených projektů
k posilování preventivně výchovné činnosti u HZS. V rámci ověřování
získaných znalostí využívat v rámci výuky již zpracované různé návrhy
testových otázek pro jednotlivé ročníky s řešením a obrazovým
materiálem.
·
Obrana vlasti
– vzhledem ke zrušení povinné vojenské služby a nedostatečné
informovanosti občanů o jejich povinnostech týkajících se obrany
vlasti, bylo toto téma začleněno do RVP ZV a následně do ŠVP ZV každé
školy individuálně.
·
Finanční gramotnost
– nově začleněno do RVP ZV s cílem, vybavit žáka znalostmi,
dovednostmi a hodnotovými postoji, aby byl žák schopen v budoucnu
finančně zabezpečit sebe a svou rodinu v současné společnosti a
aktivně vystupovat na trhu finančních produktů a služeb. Používat
učebnice, učební texty a pracovní sešity, které obsahují výkladové
texty (často je vloženo i schéma), ukázky metodického zpracování (tzv.
příklady dobré praxe) a doplňkové podklady (odkazy na další prameny,
konkrétní řešení).
7. Vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
·
inkluzivní vzdělávání – vytvořit ve škole podmínky pro všechny děti i
žáky,
·
žáci se zdravotním postižením, žáci se sociálním znevýhodněním.
Respektování novely vyhlášek č. 72/2005 Sb. v aktuálním znění a č.
73/2005 Sb., v aktuálním znění.
8. Prevence rizikových projevů chování u dětí
a mládeže – konkrétní dokument školy
Minimální preventivní program pro školní
rok 2014/2015 „Životem bez nehod“ (součást strategie prevence sociálně
patologických jevů u dětí a mládeže) je zaměřený zejména na výchovu
žáků ke zdravému životnímu stylu, na jejich osobnostní a sociální
rozvoj a rozvoj jejich sociálně komunikativních dovedností.
9. Metodický pokyn MŠMT k řešení šikanování ve školách a
školských zařízení, kdy cílem pokynu je poskytnout pedagogickým
pracovníkům základní informace k samotnému řešení tohoto vysoce
rizikového chování. Text je provázán s Metodickým doporučením
k primární prevenci rizikového chování, dále jsou zde komentáře a
užitečná metodická vodítka pro diagnostiku a nápravu v podobě
tabulek.
10. Pravidla pro rodiče a děti k bezpečnému užívání internetu byla
poprvé formulována v roce 2001, ale vzhledem k velkému nárůstu
preventivních aktivit proti dětské pornografii byla dopracována
Pravidla pro rodiče a děti k bezpečnému užívání internetu.
Materiál je rozdělen:
·
Pravidla pro děti k bezpečnému užívání internetu (13 pravidel)
·
Pravidla pro rodiče k bezpečnému užívání internetu jejich dětmi (9
pravidel).
11. V rámci péče o tělesnou a duševní hygienu dětí a žáků
využívat co nejvíce přírodu v okolí školy, zařazovat pobyty venku,
relaxační aktivity, využívat k tomu i náplň činnosti školní družiny,
školního klubu, přípravné třídy.
12. Podpora výchovy ke zdraví – zdravé školní stravování a
stravovací návyky, zdravý fyzický vývoj dětí a žáků prostřednictvím
sportu a pohybu v přírodě, zapojení zdravotně oslabených žáků do hodin
TV, volitelných a nepovinných předmětů.
13. Podpora a aktivní zapojování žáků školy do různých sportovních
aktivit (školní, oblastní, krajská a celorepubliková kola) a
aktivity s tím spojené (projekty, exkurze).
14. Podpora rozvoje základních schopností v oblasti přírodních věd a
ekologické výchovy, v oblasti mezilidských a mezikulturních vztahů,
sociálních a občanských schopností, specifická zaměření vždy podle RVP
ZV a ŠVP ZV školy.
15. Soutěže a přehlídky ve školním roce 2014/2015 (Věstník MŠMT
č. 8/2014).
16. Bezpečnost a ochrana zdraví dětí a žáků ve škole – opatření
k minimalizaci školních úrazů. Prevence úrazů opět souvisí se zdravým
životním stylem, první pomocí, dopravní výchovou, ochranou člověka za
mimořádných událostí i sociálně patologickými jevy. Reagovat na
program “Bezpečná cesta do školy“, který komplexně postihuje
problematiku prevence úrazů na školách. Přijímat cílená a účinná
opatření podle mechanismu úrazu (technického, organizačního,
didaktického i kázeňského zaměření). Dbát na dodržování odpovídajících
ochranných pomůcek u dětí a žáků.
17. Podporovat všechny volnočasové aktivity, přesahující rámec
běžné výuky s nejrůznějším zaměřením – kultura, sport, ekologie,
humanitní zaměření, jazykové vzdělávání a různé projekty napříč
jednotlivými vzdělávacími oblastmi.
18. Výrazná a intenzivní spolupráce s rodinou žáka, komunikace,
zapojování do společných akcí a projektů na škole, podpora při řešení
některých nejasností (např. v otázce prospěchu, chování, výuky,
stravovacích návyků, pobytu ve školní družině či školním klubu atd.).
19. Systematicky podporovat pedagogické pracovníky v odborném
využívání všech dostupných informačních technologií na škole při výuce
a při přípravě na výuku, v osobním rozvoji v oblastech informační
gramotnosti, komunikace v cizích jazycích, využívání nových metod a
forem práce, praktických psychologických dovedností, v oblasti
mezilidské komunikace, zvládání krizových situací, asertivního chování
a v samostudiu.
20. Význam muzeí, galerií a památníků pro školy a pro celoživotní
vzdělávání – podle doporučení MŠMT je předávání kulturních hodnot,
tj. všech duchovních a hmotných hodnot vytvořených lidstvem od jeho
počátků do současnosti předpokladem civilizační konkurenceschopnosti
společnosti a je obsahovou náplní celoživotního vzdělávání.
Školám je doporučováno posilovat a využívat přínos muzeí, galerií,
zpřístupněných památkových objektů a jejich mobiliářů, archivů a
knihoven. Využívat pro své žáky nabízené výstavy, přednášky,
komentované prohlídky, workshopy, výtvarné ateliery, exkurze,
poznávací procházky, besedy s významnými osobnostmi a autory, autorská
čtení.
21. Propagace školy v tisku, v periodikách a dalších médiích,
mezi rodičovskou veřejností, pokračovat ve vydávání školního
občasníku, aktivně tvořit a doplňovat webové stránky školy. Cíleně se
zaměřit na skupinu rodičů dětí předškolního věku, budoucí žáci školy.
Zapojení do projektů většího rozsahu:
A/ projekt ŠKOLA DOTYKEM
vznikl spoluprací společnosti Samsung a společností Edukační
laboratoř. V rámci projektu 10 vybraných škol v ČR získá ICT
technologií – kompletní vybavení jedné třídy tablety, dotykovou
obrazovkou, počítačem, serverem, softwarem a dalším potřebným
vybavením. Trvání projektu je naplánováno na školní rok 2014/2015.
Cílem projektu je nasazení dotykových technologií do každodenního
života.
Základní škola Louny, Školní 2426, příspěvková organizace je jednou
z těch 10 vybraných škol v České republice a po celý školní rok budou
pedagogové a žáci II. stupně (prvotně žáci třídy 9. A) využívat
dotykové technologie ve výuce a připravovat výstupy a provádět
empirický výzkum.
B/ Významná historická výroční v letech 2014 - 2018
(materiál MŠMT – 16039/2014)
Osvětová a vzdělávací činnost MŠMT a MK, kdy společným cílem je
přiblížit veřejnosti problematiku 1. světové války z nejrůznějších
pohledů, zvýšit povědomí veřejnosti o historických událostech tohoto
prvního celosvětového konfliktu, zejména v souvislosti se vznikem
československého státu.
C/ 600 let od smrti Mistra Jana Husa
(červenec 2015) – ve II. pololetí školního roku 2014/2015 si
budou žáci připomínat historickou osobu Husovu.
D/ projekt ROK ČESKÉ HUDBY –
výzva pro školy (rok 2014) – cílem je podpořit aktivity ve vzdělávání
v oblasti hudby a kultury, zaměřit se také na rozvoj kulturního
prostředí.
E/ projekt ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL (celoroční)
F/ projekt ČESKO SPORTUJE – OLYMPIJSKÝ VÍCEBOJ (celoroční sportovní
projekt pro všechny žáky školy)
G/ projekt ALKOHOL MÁ ČERVENOU (celoroční)
H/projekt ČTENÍ POMÁHÁ či jiné akce na rozvoj ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI
CH/ projekt v oblasti ENVIRONMENTÁLNÍ VÝUKY ve spolupráci s Centrem
ekologické výchovy VIANA Litvínov (výukové a vzdělávací programy,
regionální exkurze, zážitkové pobyty, environmentální dny – výjezdy).
Připravované akce pro tento školní rok – příloha č. 1.
Doprovodné tematicky zaměřené další akce pro žáky školy (divadlo,
přednášky, exkurze, projekty atd.), ozdravné pobyty, předmětové
exkurze, školní výlety, kurzy a ostatní výchovné akce pro žáky (dle
osnov jednotlivých tříd a předmětů – sportovní, kulturní, výtvarné,
ekologické a vědomostní) během celého školního roku 2014/2015 (viz
týdenní plány).
Projekty
Cílem projektů je vybavovat žáky souhrnem klíčových kompetencí:
kompetence k učení, kompetence k řešení problémů, kompetence
komunikativní, kompetence sociální a personální, kompetence občanské,
kompetence pracovní.
Kompetence představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností,
postojů a hodnot důležitých pro osobní rozvoj a uplatnění každého
člověka ve společnosti.
Dále průřezovými tématy: osobnostní a sociální výchova, výchova
demokratického občana, výchova k myšlení v evropských a globálních
souvislostech, multikulturní výchova, environmentální výchova,
mediální výchova, které reprezentují okruhy aktuálních problémů
současného světa.
Projekty/projektová metoda - spojuje
učivo jednotící myšlenkou, pracuje se na problému v souvislostech,
globálně. Integrace se může uskutečňovat kolem tématu, problému nebo
výchovně vzdělávacího cíle.
·
projekt „Zdravý životní styl“ (celoroční).
·
projekt „Alkohol má červenou“ (celoroční).
-
Projekt „Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků ZŠ aneb Cesta do světa
knih“ (celoroční).
-
Projektový program „ Recyklohraní“ (celoroční).
-
Projekt centra ekologické výchovy VIANA pro žáky 3. až 5. ročníků
(pololetní).
-
Projekt „Zdravé zuby“(pro žáky I. stupně – celoroční).
-
Dopravní projekty (vyhlašované městem Louny, firmou BESIP) –
celoroční.
-
Projekt „Školní mléko“ (v návaznosti na rozhodnutí vlády ČR) –
celoroční.
-
Projekt „Ovoce do školy“ – určený pro žáky I. stupně ZŠ, přípravné
třídy (celoroční).
-
Projekty školy v rámci „Měsíce internetu“ (dle jednotlivých ročníků
a předmětů).
-
Projekty školy nejen v rámci „Měsíce knihy“ – zapojení všech žáků
školy, ŠD, ŠK.
-
Ekologické projekty, sportovní projekty, výtvarné projekty,
vědomostní projekty.
Doplňující oblasti
·
Předmětové sekce – hlavní úkoly pro rok 2014/2015.
·
Osobní plán práce pedagogického pracovníka na školní rok 2014/2015.
Některé instituce a školy se kterými škola spolupracuje
-
Městský úřad Louny, Krajský úřad Ústeckého kraje – odbor školství,
-
Česká školní inspekce ČR, Městská knihovna v Lounech, Úřad práce
v Lounech,
-
Ekologické centrum VIANA, EDUkační LABoratoř - vzdělávací
společnost,
-
mateřské školy, základní školy, střední školy či speciální školy,
-
Oblastní muzeum Louny, Dům dětí a mládeže Žatec, Vrchlického divadlo
Louny,
-
PPP Louny, NIDV Praha, ekologické centrum Dymnivka, Asociace
školních sportovních klubů, Policie ČR a další organizace.
Bezpečné prostředí a pozitivní sociální klima školy i třídy je
základní podmínkou kvalitního učení a jedinou cestou k získávání žáků
a jejich zákonných zástupců, je zásadním aspektem pro utváření
osobnosti dítěte a zásadním způsobem ovlivňuje hodnoty, postoje,
motivaci, sebevědomí a sebeúctu a mnoho dalších osobnostních
charakteristik žáka.
Škola musí mít jasné směřování založené na uceleném systému hodnot,
které jsou sdílené hlavními aktéry školního vzdělávání. Věřím, že vše
budeme i v tomto školním roce naplňovat.
Přílohy:
1)
Plán akcí, porad a dalších aktivit pro školní rok 2014/2015
2)
Minimální preventivní program pro školní rok 2014/2015 „Životem bez
nehod“ (součást strategie prevence sociálně patologických jevů u dětí
a mládeže).
3)
Plán výchovného poradenství na školní rok 2014/2015.
4)
Roční plán EVVO pro školní rok 2014/2015.
5)
Návrhy plánu práce pro třídnické hodiny.
6)
Ostatní dokumenty (viz Organizace školního roku 2014/2015).
V Lounech, srpen 2014 Mgr.
Věra Benešová, ředitelka školy
Na vědomí:
Pedagogický pracovník školy na pedagogické poradě dne 29. 8. 2014
Nepedagogický pracovník školy dne 29. 8. 2014
ZO CMOS na Základní škole Louny, Školní 2426, příspěvková organizace
Školská rada na Základní škole Louny, Školní 2426, příspěvková
organizace
|