|
Okresní přebor ve florbalu 2011 - mladší žáci |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZÁJMOVÝ ÚTVAR ŠKOLNÍHO KLUBU Ve čtvrtek 10. února 2011 jsme se opět zúčastnili jako každý rok turnajů ve florbalu škol z Loun a jeho okolí a to s mladšími žáky čtvrtých a pátých tříd. Dostavilo se šest týmů, které si přišly poměřit své síly a získat nové zkušenosti z utkání.
ZŠ Louny, Školní 2426 ZŠ Louny, J .A.Komenského, Pražská 101 ZŠ Louny, Přemyslovců 2209 ZŠ Louny, P. Holého 2632 ZŠ Postoloprty ZŠ Podbořany, Husova 276 ZŠ a MŠ Černčice
Hrálo se systémem každý s každým. Doba utkání byla 10 minut hrubého času a vzhledem k velikosti a možnosti tělocvičny se hrálo 4+1.
Hráli jsme pět zápasů, kdy jsme třikrát vyhráli a dvakrát prohráli. Obhájili jsme tím třetí místo, které bylo pro nás velikou radostí a velkou motivací pro další práci a vylepšování technik hry. Chlapci bojovali, hráli s plným nasazením a pochopením spolupráce, odpovědnosti v kolektivní hře. A tato taktika se osvědčila. Na úspěchu má veliký podíl náš novopečený brankář, který se předvedl v perfektní formě a postřehu.
Za školu bojovali a vybojovali 3. místo:
Vašek Pergl (4. A) – vynikající útočník a úspěšný střelec Tomáš Ibl (5. B) Martin Fousek (5. B) – neproniknutelná obrana Miroslav Aksamit (4.B) Karel Kopta (5. B) Matěj Klicpera (4. B)
Skvělý brankář – Roman Repaš (4. B)
Zpracovala I. Linajová, vychovatelka školního klubu a trenérka družstva
Příloha: celkové výsledky foto
Výsledky okresního přeboru žáků – kategorie II dne 10. 2. 2011
1. místo : ZŠ Louny, Přemyslovců 2209 11bodů ( 20 : 3 )
2.místo : ZŠ Podbořany, Husova 276 9bodů ( 15 : 3 )
3.místo : ZŠ Louny, Školní 2426 8bodů ( 8 : 7 )
4.místo : ZŠ Louny, Prokopa Holého 2632 6bodů ( 9 : 7 )
5.místo : ZŠ JAK Louny, Pražská 101 4body ( 6 : 9 )
6.místo : ZŠ Černčice 3body ( 4 : 14 )
7.místo : ZŠ Postoloprty 1bod ( 1 : 20 )
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|