Hodnocení projektu Pošta
Třída: I. B
V průběhu měsíce říjen
probíhal v naší třídě projekt Pošta.
Téma Pošta souviselo
s více předměty. V matematice žáci počítali zjednodušenou slovní úlohu při
nákupu známky a učili se manipulovat s penězi. V českém jazyce a literární
výchově si žáci rozšiřovali slovní zásobu na téma pošta, převyprávěli
Pošťáckou pohádku od Karla Čapka. V hudební výchově poslouchali písničku
Jede, jede poštovský panáček a vyjadřovali ji tancem. Ve výtvarné výchově si
navrhli poštovní známku a kreslili historickou zprávu s pečetí z modelíny.
V praktických činnostech si ověřovali dovednosti
při vytvoření plastického výrobku – pošťácké čepice. V rámci tělesné
výchovy si předávali poštu, hráli hru na doručování a na tichou poštu.
V rámci prvouky se žáci dověděli, že jak se pošta doručovala v minulosti,
jaké služby poskytuje pošta dnes, a také se přesvědčili, že se doručuje
pošta po celém světě. Vzájemně si posílali prostřednictvím schránky ve třídě
dopisy s obrázky ve vlastnoručně vyrobené obálce, aby potěšili či překvapili
spolužáka. Během celého projektu se žáci učili účinně a ohleduplně
komunikovat, spolupracovat při hře, či výrobě čepice a dodržovat pravidla
slušného chování.
Projekt byl plný činností. Některé žáci
zvládli lépe a některé hůře, ale všem se něco z toho povedlo. Zasloužíme
pochvalu
Fotogalerie:
Zpracovala: Zdeňka Bouzová
|